Klantvriendelijkheid ver te zoeken in Atoll Rotterdam

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Slechte service in Atoll RotterdamAtoll Rotterdam is een nog niet zo lang bestaand bowling en pool centrum, waar je ook terecht kunt voor een drankje. Dit jaar was ik samen met een vriend van mij die aan het vasten was, gaan poolen in de middag. Bij de entree krijgt iedereen een pasje, waarop al je consumpties en andere kosten voor bijvoorbeeld het huren van een bowlingbaan of pooltafel op bij worden geschreven. Een leuk systeem…tenminste..dat is wat we dachten. Ik had de ballen op gehaald bij de bar om te poolen enĀ  1 drankje besteld voor mezelf, aangezien ik zelf niet hoef te vasten. 10 minuten later komt er een medewerkster naar ons toe en begint opeens ons er op te wijzen dat consumptie verplicht is. Raar verhaal en het bloed kookte gewoon onder mijn nagels. Een pooltafel afhuren voor 1 uur is al 12 Euro en haar uitleggen dat mijn vriend aan het vasten is en dat het daarom geen zin heeft om drinken te bestellen, werd ook niet echt begrepen. Klant hoor koning te zijn en uitzonderingen horen gemaakt te worden, vooral in een stad zoals Rotterdam. Ik begrijp dat je consumptie verplicht zou kunnen stellen in drinkgelegenheden, maar dit zou niet moeten gelden wanneer je al betaald heb voor een pooltafel. Consumptie verplicht is bedoeld om mensen te weren die alleen maar gebruik maken van de toilet of om hangjongeren te weren die met een groepje komen en waarvan er maar 1 een drankje besteld.

Het lukte me niet om deze dame de logica uit te leggen van consumptie verplicht, dus heb maar een watertje erbij genomen, en besloten om nooit meer daar terug te komen. Het gaat niet om geld, maar om het begrip dat je verwacht en de klantvriendelijkheid die je hoort te krijgen.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

Add Comment