Beautydolls ervaring – Vind jij het normaal dat ze negatieve reacties verwijderen?

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.4/10 (7 votes cast)

Beautydolls verkoopt o.a. populaire producten zoals hairburst en colombiaanse waisttrainers. Ik had beide nodig, dus dacht ik bestel ze beide, maar natuurlijk niet voordat ik het internet heb afgezocht naar ervaringen over beautydolls.nl, om te voorkomen dat ik zou kunnen worden opgelicht. Op zich, niets verontrustends gevonden, dus maar de gok genomen….Een gok waar ik spijt van heb.

GEEN reactie op mijn vraag waar mijn bestelling blijft

Op 10 juli een bestelling geplaatst bij beautydolls voor een potje hairburst en 1 colombiaanse waisttrainer. Beide op voorraad zoals op hun webshop vermeld. Ik ben iemand die geen bestellingen plaatst bij een webshop die levertijden aangeeft van meer dan 1 werkdag, dus ik zou nooit een bestelling hebben geplaatst op hun webshop als ik had geweten dat ze geen voorraad hebben. In ieder geval… na een week had ik nog steeds niets in huis en ook geen enkele reactie van beatydolls zelf ontvangen over een eventuele vertraging. Ik dus mailen en vragen waar mijn bestelling blijft op een beleefde manier…maar nee…geen reactie.

Smoesjes vullen geen Poesjes

Vervolgens op hun instagram na 2 weken aangegeven dat ik al 2 weken wacht op mijn bestelling. Ipv mij een antwoord te geven op instagram zelf, verwijderen ze als eerste mijn reactie en vervolgens schrijven ze…Wat is uw ordernummer?We mailen u.. Belachelijk. Wees transparant en geef een reactie op instagram. Het is niet voor niets dat ik op Instgram mijn vraag stel, aangezien ze niet antwoorden op mijn mail. Opeens willen ze wel antwoorden op mijn mail, om te voorkomen dat ik doorvraag op Instagram.  Anderen mailen ze zelfs met : We mailen u Woensdag. Zoiets doms heb ik nog nooit gelezen. Waarom Woensdag in hemelsnaam? Je hebt een webshop die 24 uur per dag online is, waar mensen 24 uur per dag online kunnen betalen. Waarom kun je niet de volgende dag even mailen en antwoorden? Je kunt wel elke dag via ideal de betalingen ontvangen en ook elke dag binnen 5 minuten na het plaatsen van een negatieve ervaring met Beautydolls, meteen de reactie verwijderen…Waarom dan niet een mail kunnen sturen waarin je de klant te woord staat en uitlegt wat het probleem is.

Zie hieronder de openingstijden van hun zogenaamde Customer Service op hun webshop. Staat duidelijk vermeld : van 09:00 tot 19:00 van maandag tot zaterdag. Als je alleen op een woensdag wil reageren, zet er dan bij : Woensdag…Of zoals in mijn geval..1 keer per 2 weken

beautydolls telefoon

Ze willen niet dat iemand iets deelt op hun instagram pagina, waaruit andere klanten zouden kunnen opmaken dat ze niet voldoen aan de beloofde levertijden. Wel een mail ontvangen, waarin ze aangaven dat het nog een week zou kunnen duren. Weer een customer promiss die ze niet hebben nagekomen, want we zijn nu inmiddels 6 weken verder en heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Als ze nou eerlijk een antwoord gaven en een datum doorgeven waarop ik het echt zou ontvangen, zou ik mijzelf ook niet elke keer verheugen op een dode mus.

Wat Beautydolls vooral niet moet doen!

Je moet klanten niet bedonderen door net te doen alsof je voorraad hebt, en ondertussen het geld incasseren via je webshop en daarna pas de bestelling te plaatsen bij je leverancier. Als je niet genoeg financiële middelen hebt om een voorraad te houden voor je webshop, moet je dit ook aangeven op je webshop door eerlijk de levertijden te vermelden. Geef dan aan dat je levertijden 6 weken bedragen. Het interesseert klanten niet of je leverancier niet op tijd heeft kunnen leveren of dat je spullen nog ingeklaard moeten worden bij de douane. Dat is jouw probleem als webshop eigenaar. Niet die van de klanten. Je moet daar als ondernemer zijnde, rekening mee houden. Als je niet genoeg budget hebt om producten van te voren in te kopen, moet je niet aan een webshop beginnen, maar dat is mijn mening.

Beautydolls weet dondersgoed wat ze doen, want als ze zouden vermelden op hun webshop dat een bestelling 2 tot 6 weken levertijd zou hebben, zou niemand een bestelling plaatsen.De leveranciers die zij hebben, zal ik binnenkort ook hier delen, zodat ook iedereen op een goedkopere manier een bestelling kan plaatsen voor een waisttrainer of hairburst. Waarom zou je bij een shop bestellen die het toch niet op voorraad heeft, terwijl je in het buitenland kunt bestellen tegen een goedkopere prijs en ook nog sneller in huis hebt?

Beautydolls ervaring..Voor mij nooit meer!

Het heeft zo lang geduurd dat ik de waist trainer niet eens meer wil hebben. En ik ben niet de enige die niet te spreken is over de service en de valse beloftes die beutydolls heeft gemaakt richting mij en ook andere klanten toe. Binnenkort zal ik hier ook printscreens plaatsen van reacties die beautydolls verwijdert van zowel die van mij als van andere klanten. Ze denken dat niemand er dan achter kan komen wat er mis is in hun amateuristische organisatie en hebben geen besef hoe internet marketing werkt. Een bedrijf kan alleen voortbestaan door beoordelingen van anderen. Mensen zoeken het internet af en hun beslissing tot een aankoop bij een online onderneming hangt onder andere af van de ervaringen van anderen die online speuren naar ervaringen van anderen. Op hun instagram zul je geen negatieve reacties vinden, want ze zorgen ervoor dat deze binnen 5 minuten verwijderd zijn, maar wees niet getreurd mensen, want op deze site zul je alle negatieve reacties van andere klanten kunnen lezen. Deze site wordt zeer hoog geïndexeerd door google op termen zoals beautydolls en ervaringen hierover, dus mensen die op deze termen zullen zoeken, zullen al gauw op deze site terecht komen, en daarna zelf kunnen beslissen of ze het risico willen nemen om een bestelling te plaatsen bij beautydolls zelf.

Levertijden en voorraad informatie Beautydolls klopt niet!

Mijn tip aan jullie is in ieder geval : Mocht je een bestelling willen plaatsen bij beautydolls.nl, zorg dan dat je eerst een mail naar ze stuurt om te vragen wat hun levertijden zijn voor de producten die ze aanbieden en of ze deze ook echt op voorraad hebben. Geloof me … je wil niet wekenlang wachten op je bestelling. Iedereen kan een webshop beginnen zonder geld op deze manier. Ik zal volgende keer de leveranciers hier op zetten voor mensen die geïnteresseerd zijn om een webshop te beginnen zoals beautydolls.nl.

Ze beweren een Erkende webshop te zijn – NO WAY!

Beautydoll heeft waarschijnlijk zichzelf erkend als webshop, want ik zie nergens dat ze ze een keurmerk hebben van ”Webshop Keurmerk” . Een simpele zoekopdracht op deze website (http://www.keurmerk.info) zal je laten zien dat Beautydolls niet aangesloten is bij een organisatie die keurmerken afgeeft aan webshops. In ieder geval niet op 18-08-2015. Misschien dat dit artikel hen motiveert om het wel te doen, zodat wij als consumenten hen kunnen aanspreken op hun fouten. Maar ik betwijfel dit, want om in aanmerking te kunnen komen voor deze keurmerk, zal je geld voor moeten betalen, en aangezien Beautydolls, geen geld heeft om genoeg voorraad in te kopen voor een snelle levering, lijkt het mij sterk dat ze willen investeren in een keurmerk. Zie printscreen hieronder van hun bewering dat ze zogenaamd Erkend zijn. Ze zijn in ieder geval niet Erkend door mij. Een zelf erkenning telt niet Dollss. Of betaal voor een erkenning, of haal je misleidende tekst weg van je Instagram!

beautydolls

Beautydolls verwijdert negatieve ervaringen van anderen op instagram! Hebben ze wat te verbergen?

Mensen met een negatieve of positieve ervaring met beautdolls verzoek ik om hun reactie te plaatsen op deze website. Hoe meer het aangevuld wordt, hoe beter mensen beschermd zijn tegen dit soort websites die negatieve reacties verwijderen. Ze kunnen deze reactie van mij in ieder geval niet verwijderen. Ze hadden mijn reactie beter op hun instagram kunnen laten en hierop netjes antwoorden of desnoods excuses aanbieden en toegeven dat ze zoveel mogelijk tijd proberen te rekken, tot ze de levering uit het buitenland hebben ontvangen. Laat dit een les zijn voor beautydolls..Geen enkele onderneming heeft geen negatieve reacties…de kunst is om ermee te kunnen omgaan en te reageren in klant belang. Klant is de koning, maar blijkbaar denkt beautydolls, dat zij de koning zijn. Door dit artikel zullen jullie nog steeds klanten krijgen die niet op de hoogte zijn van jullie praktijken, maar vergeet niet, dat ik door dit artikel  toch 1 op de 3 potentiële klanten die op beautydolls in Google zoeken in ieder geval ervoor kan waarschuwen, om niet zonder na te denken een bestelling te plaatsen op jullie webshop, aangezien jullie je beloftes niet nakomen. Jullie reactie is ook welkom natuurlijk….ik beloof dat ik het niet zal verwijderen, zoals jullie dat zelf doen, want mijn lezers hebben recht op beide kanten van het verhaal

Zelf ben ik ook eerlijk genoeg om Beautdolls.nl ook even op de hoogte te brengen dat ik een artikel over hun heb geplaatst. Zie hieronder mijn bericht naar hen toe.

Beste Beautydoll,

Aangezien jullie negatieve reacties verwijderen, laten jullie mij geen ander keus dan mijn frustratie te delen op de site dooppy.nl welke zeer hoog wordt geïndexeerd op keywords. Jullie kunnen verwachten dat binnenkort een groot aantal mensen zullen terechtkomen op mijn artikel wanneer er wordt gezocht op beautydolls of ervaring beatyrdolls.nl. Dit zal uiteraand invloed hebben op jullie omzet. Dit is een logisch gevolg van het verwijderen van reacties van andere mensen. Mensen hebben het recht om ook negatieve ervaringen te lezen van anderen, om zo een beslissing te kunnen maken. 

Waarom je sites zoals beautydolls niet moet overschatten

Je eerste indruk van een site als beautydolls is waarschijnlijk…. wauw, deze site ziet er gelikt en professioneel uit, maar je wordt zelf waar je bij staat gelikt, omdat je alleen maar afgaat op het uiterlijk van een website. Je denkt, dit is een mooie website, waar veel geld in is gestoken, dus zullen ze vast en zeker ook betrouwbaar zijn. Mispoes… Ook jij kunt precies dezelfde site maken voor slechts 59 Euro. Je koopt precies dezelfde template op http://themeforest.net/item/idstore-responsive-multipurpose-ecommerce-theme/4792186

Vervolgens volg je een paar tutorials over wordpress en woocommerce en je hebt binnen 1 dag een vergelijkbare webshop gebouwd. Daarom is het belangrijk dat je in deze tijd niet tijdens het online shoppen jezelf laat beïnvloeden door mooi uitziende webshops.De techniek is zo vooruit gegaan, dat iedereen voor een klein bedragje een professionele webshop of website kan bouwen. Echter is het bouwen van een webshop niet belangrijk , maar de service die je krijgt en dat beloftes worden nagekomen. Eerlijke webshops overleven op langere termijn. De webshops die reacties verwijderen en niet hun beloftes nakomen, zou ik vermijden. Er zijn veel webshopeigenaren, die een webshop naast hun reguliere baan runnen als neven activiteit. Dit soort webshops zijn niet professioneel genoeg om te overleven in deze branche. Als je aan iets begint, moet je er 100 procent voor gaan en je klanten als koning behandelen. Voor Beautydolls heb ik daarom het advies, om een kantoorruimte of opslagplaats te huren voor je webshop, en niet op je Instagram te plaatsen dat jullie op een Maandag weer op kantoor zijn, terwijl jullie bedrijf gevestigd is  in een flat aan de Ebbehout in Zaandam (Zie printscreen uit GoogleMaps hieronder) Dit adres staat ook vermeld op hun webshop en de printscreen van hun contactgegevens)

beautydolls adres

Veel belangrijke pagina’s op de de webshop bestaan niet!

Vind jij het betrouwbaar als online shopper als elke belangrijke pagina verwijst naar een 404 fout pagina? Zie hieronder de pagina’s die geen teksten bevatten:

Privacy policy – Verzend informatie – betaal- informatie- Retour informatie

Dit zijn zeer belangrijke pagina’s die bijna elke webshop normaal gesproken moet hebben. RAAAAR, dat beautydolls dit niet heeft. Zou jij bestellen bij een webshop, waar je helemaal geen informatie terug vind over de algemene voorwaarden en alle andere belangrijke pagina’s? NEEE, zo ja, dan heb je waarschijnlijk niet verder gekeken dan je neus lang is, zoals ik. Zie hieronder de printscreens die gemaakt zijn op 18-08-2015. Wie weet hoe lang deze pagina’s al leeg zijn. Ze zullen het nu vast zo snel mogelijk vullen met tekst. Zie de URL. Onderstaande 404 pagina’s, zijn 4 verschillende afbeeldingen van 4 verschillende pagina’s die niet bestaan!

beaytudolls beaytydolls-betaling beautydolls verzending beautydolls-privacy policy

 

Beautydolls gebruikt Mollie als betaal Provider

In tegenstelling tot Sisow, stelt Mollie niet zoveel eisen aan mensen die Ideal willen aanbieden op hun webshop. Het enige wat je nodig hebt om een ideal betaaloptie aan te bieden aan klanten is een KvK. Echter, wanneer je bij Sisow een betaaloptie hebt, zullen ze de ondernemer aanspreken wanneer er klachten binnen komen. Mollie heeft deze mogelijkheid helaas niet voor zover ik weet, dus klachten indienen bij de betaalprovider lijkt mij ook weinig zin te hebben. Misschien moet Mollie ook haar klanten eens een keer onder de loep nemen en niet zomaar iedereen accepteren als klant. Dit kan webshop eigenaren tenminste motiveren om eerlijk en goed zaken te doen en een uitstekende klanten service te verlenen aan zijn klanten, om zo een blokkering te voorkomen.

mollie

Lees hieronder de verwijderde reacties op beaytydolls Instagram:

Beautydolls wist waarschijnlijk geen raad meer met mij, dus hebben ze mij maar geblokkeerd. Problem Solved dachten ze. NOTTT!! Alleen maar erger gemaakt, want nu hebben ze me geen ander keus gegeven dan heel mijn verhaal te doen en mijn mening te geven over hun werkwijze. Begrijp me niet verkeerd. Ik verdien er niks aan door zo een lange artikel te schrijven over een ergernis die ik heb over Beautydolls. Het kost mij alleen maar tijd, maar dit is wel eenmalig tijdverspilling van een uurtje, in tegenstelling tot het aantal keren dat deze artikel gelezen zal worden in de loop der jaren. Ik kan gewoon slecht tegen onrecht en mensen die niet eerlijk zijn of eerlijk zaken doen. Terechte reacties verwijderen ging mij te ver. Dit was de tweede keer, dan heb ik het ook gehad en dit zullen waarschijnlijk ook meer mensen hebben. Ik wil deze mensen helpen, door in ieder geval een plek te creëren op internet waar ze hun ergernissen kunnen delen over bepaald bedrijven of webshops, zodat wij met zijn allen ervoor kunnen zorgen dat anderen niet dezelfde fout kunnen maken. Mijn fout kwam doordat ik niet de kans had om de verwijderde negatieve reacties te kunnen lezen van anderen. Misleiding noem ik zoiets. Een onjuiste schets van de werkelijkheid. Jammer dat het zo is gegaan. Ik wilde ook een Beauty Doll worden, maar ben een Genaaide Doll geworden :p

Heb je ook negatieve reacties die je wil plaatsen op hun Instagram? Maak een printscreen voordat je het plaatst, want grote kans dat het wordt verwijderd! Je kunt je printscreen van je reactie natuurlijk altijd op deze site plaatsen, want wij dienen het maatschappelijk belang!

IMG_6121 IMG_6122 IMG_6123 IMG_6124 IMG_6125 IMG_6126 IMG_6127 IMG_6128 hairburst beautydolls beautydolls verwijdert reacties beautydolls ervaringbeautydolls.nl

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Beautydolls ervaring - Vind jij het normaal dat ze negatieve reacties verwijderen?, 9.4 out of 10 based on 7 ratings

Add Comment